آکورد کجا دنبالت بگردم از رضایا و (Tamin (25 Band

تعرفه تبلیغات در سایت

میزکار کاربری

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ریتم 4/4

B                     F#                   C#m                         E                              B
کجا دنبالت بگردم کجا دیدی بهتر از من کجا رفتی بی نشونه انگاری که سیری  از من
B            F#                     C#m                               E                                B
کجا پیدات کنم آخه تو ی این شلوغیه شهر تنها دلخوشیم تو بودی اینم از عاقبت من
 B         C#m         E         F#   B    
مگه مال تو نبودم بگو از من چی میخواستی
B         C#m         E                 F# B 
عاشق عشق تو بودم ولی هیچوقت ندونستی
B         C#m         E               F# B 
تو چشام نگاه نکردی وقت رفتنت عزیزم
B         C#m         E             F#      B 
دیگه هیچ اشکی نمونده که برای تو بریزم
B        C#m    F#       B
دیونه میدونه میمرم اگه نباشه 
B                C#m        F#            B
می ترسم یه روزی احساسم از هم بپاشه
B              C#m
اگه نباشه ازم جدا شه ...!



نویسنده : دسته : رضایا , , بازدید : 2787 نظرات() تاریخ : دو شنبه 16 شهريور 1394 ساعت : 13:11

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات
حمود
حمود درتاریخ 1396/8/21 گفته :
اشتباهه برادر... b و c رو چجوری ربط دادین؟
پیشنهاد میکنم am , dm , e رو امتحان کنید.

نویسندگان

تبادل لینک هوشمند






امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





ܓܓگیتار سراܓܓ